Tiden går skrämmande fort

Om 19 dagar fyller Livia 1 år! Jag kan inte förstå att det nästan är ett helt år sedan jag var så dyngsjuk att jag fick åka upp på akuten för att läggas in på infektionsavdelningen. Att det nästan är ett år sedan jag låg där på akuten och Livia knackade på och bestämde sig för att komma ut. Tiden går så fort, skrämmande fort!




Kevin storkillen då, han har börjat förskoleklass. Han älskar sin skola säger han. Det värmer i ett mammahjärta att höra. Det är otroligt vad "vuxen" han blev bara av att sluta på dagis och börja på skolan. Tiden går så fort, skrämmande fort!




Om sex dagar fyller Rosso 7. Det är alltså 7 år sedan vi var i USA första gången. 7 korta år sedan. Tiden går så fort, skrämmande fort!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vad stor Livia har blivit, och så himla lik storebror hon är :-) Kevin är verkligen stora killen! Vad bra att han trivs! Och Rosso, lika ofattbart som att Acke skulle vara 8 år om han hade levt idag. Hoppas allt är bra! Kram

2010-10-03 @ 16:38:23
URL: http://mittstudieliv.blogg.se/
Postat av: Therese

Finaste ungarna! Jag behöver inga egna.. ;) Kram

2010-10-04 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0