Är det sommarlov nu?

Så var ÄNTLIGEN teminens sista tenta skriven!!! Förra fredag var det Handelsrätt och nu i dag var det Offentligrätt som stod på tentaschemat. Handelsrätten är roligare än offentligrätten vilket också lär visa sig på tentaresultaten. Det känns inte riktigt som att man kan andas ut trots att tentorna är skivna, man vill ju gärna ha resultatet i sin hand också så man vet om man måste förbereda sig för omtenta i höst eller inte.


Om två veckor går jag på mitt schema på jobbet. Jag har 8 schemalagda veckor i sommar. Förutom att jag ska jobba så ska jag och Siri tävla endel som jag tidigare har sagt. 18/6 är det lydnadsprov i Boden, vår första tävling på hemmaplan. Det ska bli riktigt kul! Efter träningen igår känns det riktigt bra. Siri som har varit skendräktig ett tag har fått vila endel under den senaste tiden villket resulterade i altt hon var grymt på hugget igår. Endel saker blev fort och fel men hennes glädje var enorm  och då gör det inte så mycket att det blir några slarvfel. Jag är så otroligt glad över min lilla Sirpa!

Kevins farmor ringde i onsdags och ville låna Kevin från torsdag till lördag vilket Kevin absolut inte hade något emot! Han blev jätteglad att han skulle få åka till farmor och Janne. På lördag kommer de hit så ska vi åka till mamma och Hasse och planera USA-resan i jul. Ska bli så härligt med Florida över jul och nyår!!!







Kommentarer
Postat av: Ingela

Härligt med sommarlov! Hoppas nu bara att solen skiner så mycket som möjligt de 2 veckorna du är ledig innan jobbet börjar. Kul med ny USA resa! :-)

2009-06-06 @ 10:28:03
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Anna&Sally

Vaddååå USA över jul?DET har jag ju icket beviljat!;-)Nääämen-gud va härligt det låter!Måste erkänna att jag är avis!

mvh anna

2009-06-06 @ 19:37:33
URL: http://web.telia.com/~u93406463/
Postat av: Ingela

Kika på sööööt vappemage i min blogg! :-)

2009-06-06 @ 22:57:01
URL: http://ingela1975.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh tävling på hemmaplan då ska ja vara där och hejja!! :D

2009-06-10 @ 23:41:59
URL: http://www.rebban.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0