159,5p, närmare kommer man inte!

Japp, exakt de poängen fick vi i fredags. Det är 0,5p ifrån ett 1:a pris och Siris LP titel. Grämer jag mig? Nä, Siri gick som en kratta och hade vi fått LP på en sådan tävling då vi inte kunde visa vad vi egentligen kan hade jag kännt mig missnöjd! Jag kan inte sätta fingret på exakt  vad som gick dåligt för det var precis ALLT! Vi var dock inte ensamma om att ha en dålig dag. De flesta hundar på tävlingen visade på att de var utmattade i värmen. Jag och Sri lyckades få en 2:a placering av 9 strartanden trots de dåliga poängen. En sak är säker, inga fler tävlingar i +30 grader för oss i alla fall!



Som man säger, second place is first looser!

Grattis till Camilla och Gösta som på fredagen vann Lydnadsklass 1 med fin, fina 188p. Och som på söndagen fick uppflytt till Högre klass spår med 492,5p. GRATTIS!!!!

Kommentarer
Postat av: Catti

Tack! Det var "hemligheten", nu har jag ingen mer hemlis :)

2009-06-29 @ 15:37:57
URL: http://bcspeed.webs.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0