Världens finaste Münsterländer...

... måste ju ändå vara Siri? I mina ögon är det i alla fall självklart att det är så.



Husse, Kevin och Rosso har åkt till Ammarnäs så jag och Siri är gräsänkor tills på söndag (jag är massor avundsjuk, vill också till fjälls och hälsa på svärfar och Kinna).

På söndag är det dags för utställning för Sirpisen. Det är alltid lika spännande med utställning, det mest intressanta med utställningar är hur olika personer (läs domare) kan tolka exakt samma rasstandard helt olika.

Igår var jag och Siri ute på klubben och tränade en sväng med Malin och Sanna med Rebell, Sinus, Dino och Cliff. Alltid lika trevligt sällskap när man har med sig tjejorna! Tack för träningen! Det känns ganska bra inför lydnadstävlingen 26/7 ändå. Bara att ladda och fokusera ordnentligt så ska det nog gå vägen. Efter LP hade jag nog tänkt köra igång lite försiktigt med agilityn. Förutom att vi ska köra rapport en massa mycket också...

Sanna fotade även lite under träningen...







Tack snälla Sanna för de fina bilderna!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

UNDERBARA FINA SIRPAN! Tack för träningen :)

2009-07-16 @ 22:42:44
URL: http://www.rebban.webb.se
Postat av: Ingela

Japp Sirpan är den finaste Münstern!! :-) Fina bilder! Stort lycka till på söndag!!

2009-07-17 @ 09:23:04
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0