Lite träning bara...

Idag har jag hunnit med en hel del. Har varit hos barnmorskan och mätt mage, lyssnat på hjärtljud, tagit prover o.s.v. Tränat hund, varit på mammaträff, haft möte på klubben och så framför allt myst med älskade Kevin pojken och inte för att glömma så har bästa Helena varit här en sväng.

Träningen idag gick bra. Tack Malin och Erica för en jättetrevlig stund på klubben! På söndag gäller det! Jag tror att det har gått upp några liljeholmens för mig under dagens träning. Ja menar Siri kan ju redan alla moment utan och innan, det är bara jag som måste få till det.








Bakom kameran: Malin Johansson


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för träningen! :D

Ni var så duktiga idag, såg kanon ut!

2009-08-14 @ 06:52:13
URL: http://www.rebban.webb.se
Postat av: Therese

Tjusigt. =)

2009-08-14 @ 12:55:12
Postat av: Lina Jansson

Oj, oj, fullt upp! ;) Härligt att träningen går bra! Spännande med magen, var i tiden är du? Här runtomkring mig e det värsta babybomben, det kommer ut babysar lite kors & tvärs:) Bara bland mina närmaste arbetskamrater har 6 nya små liv uppstått. Blir lite avis på dig & Helena :) vill också vara med & umgås. När jag införskaffat mitt hus framöver när vi nu får tag på "drömhuset" så hoppas jag ni kommer på besök!! Ha det gott! / Lina

2009-08-14 @ 15:28:58
URL: http://linjan.wordpress.com
Postat av: Ingela

Kul att det gått så bra på träningen nu, håller tummarna för er imorgon!! :-)

2009-08-15 @ 16:26:17
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0