Tro det eller ej...

Ja, så var 2009 slut och 2010 har precis börjat. 2009 bjöd på en hal massa skoj för min del. Inte nog med att världens bästa lilla flicka, Livia, kom till världen jag har även hunnit med annat självförverkligande. Jag har läst en fotokurs jag länge velat läsa, varit på Moneybrother konsert, blivit SBK allmänlydnadlightinstruktör, tävlat lydnad med Siri, varit i USA och så en massa andra roliga saker. När jag ser tillbaka på åter som gått gör jag det med glädje, jag har många positiva minnesbilder. Nu blir det spännande att se vad 2010 har att bjuda på. Eventuellt blir jag bättre på att uppdatera bloggen under 2010, den som lever får se ;) För er som inte hittat till vår reseblogg ännu paresa.blogg.se lägger jag ut länken här med.

Min underbara lilla kille Kevin hade lite otur under 2009. Han ramlade i början av juni och sviterna sitter ännu kvar i knät. Om ni inte ser "felet" i bilderna kan jag säga att det är en sten som sitter kvar i knät. Den skall opereras bort inom snar framtid. Stackars liten pojke :S

 


Lägger in en blid från ett av de allra finaste minnena under 2009.
Salvador Dalí museum i St PEtersburg, Tampa, FL.


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul med en uppdatering. Kollade in resbloggen och ni ser verkligen ut att ha haft en fantastisk resa!! :-) Hoppas 2010 blir ett jättebra år det med! Kram

2010-01-21 @ 20:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0