En död mygga är en bra mygga!

Jag kan för mitt liv inte förstå hur det är möjligt för en person som är född och uppvuxen i Norrbottens mörka skogar att inte vänja sig vid mygg! Dessa djävulens påhitt som enerverande surrar en i örat när man ska sova och som små varelser från helvetet parasitliknande livnär sig på vårt blod. Inte nog med att de är jävulskt irriterande insekter de lämnar stora kliande märken efter sig också. Jag säger bara -EN DÖD MYGGA ÄR EN BRA MYGGA!



I morgon åker Djungeloljan fram! Jag och Siri ska träna för Inki Sjösten på klubben. Vi är några personer som går allmänlydnadsinstruktörsutbildningen som ska träna privat för henne imorgon. Det ska bli jättekul verkligen! Jag sitter för tillfället och funderar på vad jag vill ha extra coaching med. Framförgåendet och rutan känns rätt så självklara i alla fall. Sen vill jag gärna att hon kikar på hur vår inkallning med ställande ser ut. Jag ser verklgien fram emot morgondagen, det ska bli superkul!

Freddes pappa, Lennart, kommer i kväll. Helgen är vigd åt att byta ut vår garagedörr från 1800-talet till en ny och eldriven dörr. Det är verkligen jättesnällt att vi får hjälp med sådant vi inte riktigt kan själv :)


Jag vill också passa på att önska Maria och Tessie lycka till på Agility-SM i helgen!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Kul att få sån fin träningshjälp! Hoppas det går bra :-)

2009-06-12 @ 09:11:54
URL: http://ingela1975.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0