Det kom ett mail...

Jag kontaktar dig när det gäller våra avlidna klient och de investeringar han gjort i vår bank. Jag vill respektfullt be dig att hålla innehållet i detta mail som strikt konfidentiell eftersom jag kontaktar dig självständigt och ingen officiell i denna bank är informerad om detta meddelande.


Den 20 juli 2001, vår avlidne klient som var en gång råolja och guld Merchant deponerade summan av sex miljoner amerikanska dollar under portföljförvaltning av vår bank i 4 år och deponering mognat den 20 i juli 2005 med över 98% tillväxt som uppgår till totalt elva miljoner Åtta hundra åttio tusen amerikanska dollar.


Vår kund avled i december 2005 vid en ålder av 81 vid den tiden var han slutföra skilsmässan förfaranden av hans fyra decennium långa äktenskap som var en mycket svår tid för honom att så småningom leda till hans död genom hjärtstillestånd. Vår kund inte ange sin närmaste anhöriga eller förmånstagare till sin egendom i sin bio-data form och alla våra ansträngningar för att hitta hans närmaste familj har misslyckats.


Den främsta anledningen av kontaktar du är för dig att stå i som en efterträdare till dödsboet efter vår sena klient. Jag garanterar er att detta skulle ske under ett legitimt system som skyddar alla parter mot eventuella brott mot lagen om jag kan få din absoluta förtroende och sekretess. Jag föreslår en uppdelning av formel 50/50


Observera att jag är en familjefar med fru och barn och alla svek av förtroende från din sida kan bli katastrofala för mitt liv och hela min familj.


Om du befinner dig kunna arbeta med mig om detta, komma tillbaka med mig för mer information om hur man går vidare med: Din fullständiga namn och adress, din plats och födelsedatum, ditt privata telefonnummer och yrke: (mailadressen) Om du inte är intresserad av mitt förslag, vänligen förstöra denna post av säkerhetsskäl och jag kommer inte kontakta dig igen.


Väntar på din snabbt svar.


Adrien D M


Finns det verkligen någon som går på denna skiten?


Kommentarer
Postat av: Nattis

Jag har också fått samma skit :P

2010-09-30 @ 09:12:02
URL: http://www.nabo.se
Postat av: Helena

hahaha underbart brev måste jag säga...du tänk om det är sant ;)



Att det kom på svenska, brukar få sådant skit på engelska men aldrig på svenska

Kram

2010-09-30 @ 10:41:03
URL: http://helenacarrion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0